Contact: 0754 689 333
E-mail: dressupzalau@gmail.com
Zalău, Str. C. Coposu, nr. 106, Jud. Sălaj
Pentru o utilizare în bune condiții a website-ului vă recomandăm să citiți
Termeni și condiții
S.C. Dress UP Europa SRL-D își rezervă dreptul de a modifica acești termeni fără o notificare prealabilă. Ultima versiune validă a acestui document este cea prezentă on-line pe website.
           

www.usa-dress-up.ro este este un website de prezentare și magazin online de produse .
 Website-ul este proprietatea S.C. Dress UP Europa SRL-D din localitatea Zalău, jud. Sălaj.
Marca Dress UP este proprietate privată.
Termen de valabilitate: În cazul în care se impune – Termenele de valabilitate sunt specificate la fiecare produs pe etichetă. 
Alergeni: Unele articole pot provoca reacții alergice.
În condițiile în care aveți cunoștință că aveți astfel de probleme, vă rugăm să precizați acest aspect în momentul plasării comenzii și să solicitați înlocuirea produsului care vă provoacă alergii, dacă este posibil.
raportate autorităților competente. Orice conflict apărut între S.C. Dress UP Europa SRL-D și clienți se încearcă a se soluționa pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale în vigoare în România. Soluționarea conflictelor este de competența instanțelor judecătorești aferente sediului S.C. Dress UP Europa SRL-D
 Prin parcurgerea prezentului document clientul își asumă în totalitate conținutul.                   

TERMENI ȘI CONDIȚII PENTRU MAGAZINUL ONLINE

  1. Societate, Contact

1.1               Magazinul online operat pe Internet la adresa www.usa-dress-up.ro este deținut de Dress Up Europa SRL- D, având sediul în Zalău, B-dul Mihai Viteazul, nr. 7, Sălaj, înmatriculată la Registrul Comerțului din Zalău sub nr. J31/121/2015 având CUI: 34233248, numită în continuare Dress Up.

1.2               Clientul poate contacta entitatea care deține magazinul, astfel:

– la adresa: Zalău, B-dul Mihai Viteazul, nr. 7, Sălaj,

– printr-o linie telefon mobil  0754 689 333

– prin e-mail la: dressupzalau@gmail.com sau contact@usa-dress-up.ro

– prin formularul de contact de pe website-ul magazinului online.

  1. Reguli Generale pentru folosirea magazinului online Dress Up

2.1              Magazinul online poate fi folosit doar de către persoane care au cel puțin 18 ani.

2.2              Orice persoana sub vârsta de 18 ani poate folosi magazinul online numai cu acordul parinților sau tutorelui legal .

2.3              Orice persoana care se înregistrează și cumpara în magazinul online își furnizeaza datele personale și este de acord ca ele sa fie prelucrate de Dress Up în condițiile definite în Politica de Confidențialitate.

2.4              Pentru a confirma corectitudinea datelor  furnizate în procesul înregistrarii în magazinul online, Clientul primește un e-mail cu solicitarea de a-și confirma datele.

  1. Plasarea Comenzii

3.1     Comenzile sunt acceptate prin www.usa-dress-up.ro

3.2               Produsele din magazinul online sunt catalogate în mod specific. Website-ul include informații despre caracteristicile produselor, prețurile lor, materialele din care sunt confecționate și, cu aproximație, dacă acestea sunt disponibile în magazinul fizic.

3.3              Când comanda un produs, Clientul îl selecteaza într-o maniera specifica acelui produs, stabilind în particular marimea acestuia, culoarea și, dacă este necesar, furnizând alte informații specifice precum și cantitatea de produse comandate.

  1. Cum sa cumperi în magazinul online – ghid detaliat

4.1     Dupa selectarea produsului dorit, Clientul trebuie sa selecteze opțiunea ”Adauga în coș”.

4.2               Produsul este adaugat automat în ”Coșul de Cumparaturi”, a carui iconiță este vizibila pe bara de navigare din partea dreapta de sus a paginii. Clientul poate oricând verifica Coșul de Cumparaturi facând click pe iconița ”Verificare coș”, prin care se deschide o fereastra separata în care sunt aratate toate Produsele selectate de Client.

4.3               Prin selectarea opțiunii ”Comanda” se va deschide o pagina în care Clientul va trebui sa introduca toate datele pentru încheierea tranzacției și livrarea produselor.

4.4               Dupa logarea în magazinul online, Clientul capata acces la opțiuni suplimentare în panoul sau, respectiv: istoria comenzilor, posibilitatea de a vedea statutul celor mai recente comenzi, posibilitatea de a salva adresa de livrare, posibilitatea de a primi cele mai recente informații cu privire la produsele din magazin.

4.5               Atunci când selecteaza metoda de livrare (cu livrarea la o adresa specificata) și introduce toate detaliile necesare (inclusiv detaliile de facturare, daca este necesar), trebuie aleasa și modalitatea de plata.

4.6                Clientul poate alege plata online (plata cu cardul prin transfer bancar) sau plata în numerar la livrare.

4.7               Finalizarea Comenzii se realizeaza facând click pe iconița ”Finalizează Comanda”.

4.8               Clientul este redirecționat pe pagina care confirma comanda; din aceasta pagina poate fie sa continue cumparaturile, fie sa mearga la sumarul comenzii.

4.9               Daca plata online a fost aleasa ca metoda de plata (transfer bancar), plata trebuie efectuata imediat dupa ce comanda a fost efectuata. Dacă în contul Dress Up nu se primește plata, comanda este considerata a nu fi fost efectuată corect, ceea ce înseamna ca nu va fi procesata și ca nu exista un contract. În aceasta situație, Clientul va trebui sa efectueze o noua comanda.

4.10             În orice etapa a plasarii comenzii, pâna la efectuarea plații, Clientul poate anula o Comanda prin întreruperea procesului și parasirea website-ului. O comanda a carei plasare nu a fost finalizata, nu va fi procesata și nu va naște niciun fel de obligații pentru proprietarul magazinului online.

4.11            Imediat dupa finalizarea comenzii, Clientul va primi un e-mail de confirmare a comenzii, la adresa pe care a specificat-o în detaliile de înregistrare. E-mailul va cuprinde un numar individual al comenzii care va putea fi folosit, spre exemplu, pentru verificarea statusului comenzii. Confirmarea va include o recapitulare a Produselor, prețului și modalitații de plata alese, precum și a locului, modalitații și costurilor de livrare. Pâna la confirmarea Comenzii, proprietarul magazinului online nu are față de Client obligația de livrare a produselor.

4.12           Dress Up poate contacta Clientul, fie la adresa de e-mail, fie la numarul de telefon indicate, în scopul de a clarifica orice îndoiala, de a confirma efectuarea comenzii sau cu privire la orice problema în legatura cu procesarea comenzii.

  1. Prețurile

5.1          Prețurile în magazinul online, stabilite în lei, sunt prețuri brute, incluzând TVA.

5.2 Prețul produsului se majoreaza cu taxele de livrare, evidențiate separat, care depind de modalitatea aleasa pentru livrare.

5.3          Prețul aratat în comanda finalizata și plasata, așa cum este confirmat ulterior prin e-mail-ul de confirmare a Comenzii, este prețul final, obligatoriu atât pentru Dress Up cât și pentru Client. Prețul aratat în comanda finalizata, plasata și confirmata nu se va schimba, indiferent daca ulterior acelui moment Dress Up modifica prețul acelor Produse sau realizeaza anumite campanii promoționale, oferte speciale, campanii de soldare, care cuprind și Produsele.

5.4 Dress up își rezerva dreptul de a schimba prețul produselor existente în magazinul online, sa lanseze noi produse, sa lanseze și sa anuleze oferte speciale pe website-ul magazinului sau sa le modifice, în conformitate cu prevederile Codului Civil și ale altor legi aplicabile. 

  1. Disponibilitatea produselor comandate

6.1 Toate produsele oferite în magazinul online sunt în stoc.

6.2 Deși proprietarul magazinului se asigura permanent ca toate produsele de pe website, marcate ca atare, sunt disponibile, pot exista situații excepționale (spre exemplu în cazul unor comenzi simultane; în cazul unor defecțiuni de ordin tehnic aparute în administrarea magazinului online etc.) în care un produs sa fie totuși indisponibil, astfel incât comanda sa nu poata fi acceptata. Într-un astfel de caz, Clientul va fi informat ca nu s-a putut procesa comanda.

  1. Imposibilitatea de a procesa o comanda

Daca un produs nu este disponibil în stoc sau comanda nu poate fi procesata din orice alt motiv, Clientul va fi notificat prin e-mail sau la telefon despre orice problema legata de procesare.

  1. Livrarea

8.1          Livrarea Produselor comandate pe acest website se va efectua exclusiv pe teritoriul României.

8.2 În cazul în care Clientul alege sa plateasca în numerar la livrare, procesarea comenzii începe imediat dupa plasare. În cazul în care Clientul folosește o metoda de plata on-line (transfer bancar), procesarea comenzii începe dupa ce a fost confirmata creditarea contului Dress Up cu 100% din suma datorata pentru comanda – acesta este momentul de la care incepe sa curga termenul de livrare a produselor catre Client. 

8.3  Dupa ce Clientul a primit confirmarea prin e-mail a comenzii, aceasta va fi livrata de noi Curierului  și va va fi livrata de catre Curier într-un termen estimativ de cel mult 3-5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii sau de la momentul în care contul Dress up este creditat cu 100% din valoarea comezii în cazul plaților efectuate on-line. Zilele lucratoare sunt de luni pâna vineri, cu excepția sarbatorilor legale.

În momentul livrarii de catre noi a Comenzii catre Curier veți primi o înștiințare în acest sens prin e-mail sau sms la adresa, respectiv numarul de telefon furnizate. În cazul în care din indiferent ce motive termenul de livrare aratat anterior nu va putea fi respectat, veți fi contactat prin e-mail și informat cu privire la termenul efectiv de livrare.

Pentru livrare veți fi contactat în prealabil de catre Curier, caruia consimțiți sa ii furnizam datele dvs. de contact în acest scop. La primirea Comenzii veți prezenta un act de identitate valid și veți semna AWB-ul/bonul de primire.       

 În cazul în care nu se reușește livrarea coletului dupa doua încercari, coletul ne va fi returnat, urmând sa suportați costurile și consecințele returnarii.

8.4 Livrarea se va efectua prin intermediul Curierului ales la libera sa apreciere de catre Dress Up.

8.5 Taxele de livrare sunt cele menționate în rubrica speciala la momentul finalizarii și plasarii Comenzii, așa cum sunt confirmate ulterior prin e-mail-ul de confirmare. Prin finalizarea și plasarea Comenzii sunteți de acord cu plata acestor taxe împreuna cu Preșul Produselor. Taxa de livrare se aplica pentru fiecare colet în parte.

  1. Facturare și plata

Pe baza datelor furnizate la înregistrarea Contului, proprietarul magazinului online va emite catre Client factura în format electronic și o va trimite Clientului la adresa de e-mail furnizata de acesta. Clientul declara ca înțelege și accepta expres o astfel de modalitate de facturare.

Plata se poate face exclusiv în modalitațile indicate în procedura de efectuare a comenzii, respectiv:

 9.1 În numerar, la livrarea coletului. Plata se face reprezentantului Curierului în momentul primirii coletului. Este indicat (dar nu obligatoriu) sa aveți suma exacta de numerar.

9.2 Transfer bancar: Dress Up accepta transferuri efectuate prin banca. În cazul transferurilor bancare.

9.3 Dress Up nu accepta transferuri tradiționale, spre ex. prin mandat la un oficiu poștal.

9.4 Plata cu cardul: Clientul trebuie sa dețina un card care îi permite sa efectueze plați online (Clientul trebuie sa verifice cu banca emitenta a cardului în ce masura acesta îndeplinește aceste cerințe). Plata cu cardul este efectuata prin intermediul aperatiuni de internet banking ofertă clientului de către banca emitentă a cardului.

Debitarea cardului/contului dvs. se realizeaza numai dupa ce ați finalizat și plasat comanda. Pentru siguranța dvs., toate tranzacțiile sunt criptate. În momentul în care tranzacția cu cardul este aprobata, suma de plata este transferată imediat de pe card și va fi debitata din contul dvs. în momentul în care efectuați tranzacția bancara către contul Dress UP. În  cazul în care, indiferent din ce motive, tranzacția cu cardul/prin utilizarea serviciilor internet banking nu este efectuata, comanda dvs. este anulata automat, iar proprietarul magazinului nu mai are nicio obligație fața de dvs. În acest caz va trebui sa reluați procedura de comanda și sa furnizați un mijloc de plata valabil, dintre cele acceptate, aratate în procedura de comanda.

 În toate cazurile în care plata se face online, comisioanele bancare de orice tip (ex. de transfer, de schimb valutar etc.) sunt în sarcina dvs. și nu sunt incluse în Preț/taxele de livrare. Pentru informații legate de aceste comisioane va rugam sa va informați în prealabil la banca emitenta a instrumentului de plata/furnizoare a serviciului bancar.

Nu se accepta carduri cadou sau carduri de cumparaturi ca forme de plata!

 9.5 Va rugam sa aveți grijă la e-mail-urile de  tip phishing!  Va rugam sa luați nota:

Proprietarul magazinului online nu vă va notifica niciodata ca a schimbat contul pentru efectuarea plaților și că un transfer tradițional este cerut.

Dress Up nu vă va cere niciodata să-i furnizați date bancare, datele cardului dvs. sau informații similare, prin e-mail sau telefon și nici nu va va contacta telefonic sau va va trimite un e-mail care sa va indice un alt cont bancar de efectuare a plații sau sa va solicite plata cu mandat poștal sau alta modalitate tradiționala de plata.  În eventualitatea în care veți primi o astfel de solicitare – nu trebuie sa efectuați plata sau sa raspundeți la e-mail ci sa îl redirecționați, nemodificat, catre Dress Up la adresa contact@usa-dress-up.ro

Informații despre efectuarea unei plați va vor fi solicitate de Dress Up doar în mod excepțional ca rezultat al unei solicitari ce ne-a fost adresata de dvs. sau când apar probleme cu o comanda lansata de dvs. Atunci când va vom solicita date cu caracter personal prin e-mail, va vom ruga întotdeauna sa ne contactați telefonic înainte de furnizare sau sa ne scrieți, folosind coordonatele indicate la secțiunea Contact.

Daca primiți un mesaj prin care va sunt solicitate (aparent) din partea noastra date specifice cu caracter personal prin intermediul unui link, nu raspundeți, nu dați curs celor solicitate, nu faceți click pe link și ștergeți imediat e-mailul respectiv deoarece este un posibil e-mail de tip phishing având ca scop furtul de identitate și/sau infectarea computerului dumneavoastra cu un virus/alt atac cibernetic.

  1. Momentul încheierii vânzarii. Transferul proprietații și riscurilor

10.1 Informațiile disponibile pe website-ul www.usa-dress-up.ro  nu constituie o oferta în înțelesul Codului Civil, nu constituie un pre-contract sau alt angajament al Dress Up fața de Client.

Contractul de vânzare este considerat încheiat doar în momentul în care Clientul primește prin e-mail de la Dress Up confirmarea Comenzii.

 10.2 Transferul proprietații și al riscurilor asupra Produselor intervine la momentul livrarii coletului conținând Produsele, sub condiția efectuarii plații integrale a Prețului și taxelor de livrare.

  1. Garanții

 Pentru Produsele livrate, Vânzatorul acorda garanție în condițiile legii, 

  1. Dreptul de retragere a Clientului din Contract. Returul Produselor. Returnarea Prețului și taxelor de livrare.

 12.1 Clientul se poate retrage din Contract, prin denunțare unilaterala, într-un termen de 30 de zile, fara a fi nevoie sa invoce vreun motiv.

12.2 Dreptul de a se retrage din contract expira într-un termen de 30 de zile începând cu ziua livrarii (ziua primirii coletului, de catre Client sau de catre o terța parte desemnata de Client și alta decât transportatorul, așa cum este menționata pe AWB/dovada de primire emisa de Curie r). Data livrarii coletului și ziua când se împlinește termenul, intra în calculul termenului de 30 de zile

 12.3 Daca decide sa se retraga din Contract, Clientul este obligat sa anunțe Dress Up, prin una din urmatoarele metode:

– prin poșta la adresa Zalău, B-dul Mihai Viteazul, nr. 7, Sălaj,

– prin e-mail la adresa contact@usa-dress-up.ro

 – prin completarea online a formularului de denunțare online disponibil în panoul Client pentru orice comanda; în cazul în care aceasta forma este folosita, Clientul va primi o confirmare prompta ca Dress Up a primit notificarea sa de denunțare.

Va rugam sa luați nota: Fiecare metoda de trimitere a notificarii este permisa și toate sunt la fel de eficiente. Dress Up recomanda formularul online disponibil în panoul Client, doar pentru ca este o metoda ușoara și rapida.

 12.4 Pentru a fi sigur de denunțarea contractului în termen, este suficient pentru Client sa trimita notificarea de denunțare înainte de expirarea termenului.

 12.5 În cazul denunțarii/retragerii din Contract, în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data returnarii Produselor și accesoriilor acestora, în stare corespunzatoare, conform celor aratate în acești Termeni și Condiții, Dress Up va restitui fara întârziere nejustificata Clientului prețul acestora astfel cum a fost încasat  și taxa de livrare platita de Client Curierului pentru livrarea Produselor (cu excepția costurilor suplimentare decurgând din alegerea de catre Client a altei metode de livrare decât cea uzuala mai ieftina oferita de Dress Up). În cazul în care Clientul alege sa pastreze anumite Produse și sa anuleze doar parțial Contractul/Comanda, taxa de livrare nu va fi rambursata.

 12.6 Restituirea Prețului și a taxelor platite de Client pentru livrare se va face în aceeași modalitate în care aceste sume s-au primit în tranzacția inițiala, cu excepția cazului în care Clientul agreeaza altfel și a plaților primite în numerar la livrare, care se vor restitui întotdeauna Clientului prin transfer bancar, în contul pe care Clientul este obligat sa îl menționeze în formularul/e-mail-ul/scrisoarea sa. În toate cazurile, Clientul nu va suporta niciun cost legat de rambursare.

12.7 Dress Up poate amâna rambursarea pâna când primește produsul returnat sau pâna când Clientul furnizeaza o dovada ca a returnat produsul în stare corespunzatoare, oricare eveniment intervine primul.

12.8 În cazul retragerii/denunțpării, realizate cu îndeplinirea cerințelor de timp și de forma aratate mai sus, Clientul este obligat sa returneze Produsele în starea corespunzatoare în care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu exceptia probarii), curate (fara însa sa fi fost curațate/spalate), nepatate, nezgâriate și în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte, în ambalajul în care au fost primite,  în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la anunțarea deciziei de retragere (ziua anunțarii retragerii și ziua împlinirii termenului, intrând în calculul acestuia.

 12.9 Produselor pot fi returnate la alegerea Clientului pe costul sau printr-un curier ales de acesta sau prin intermediul Curierului ales de Dress Up pe costul Dress Up. Pentru a putea beneficia de transportul gratuit al returului, Clientul trebuie sa completeze formularul de retragere/denunțare a contractului disponibil pentru fiecare comanda în panoul Clientului.

În cazul în care se returneaza toate Produsele într-un singur colet, returul realizat în aceasta modalitate este scutit de taxe de curierat/costuri de retur daca preluarea se face de pe teritoriul României.

 12.10 Clientul poate de asemenea returna produsele în magazinul fizic Dress Up din Zalău, Str. Corneliu Coposu, nr. 106, județul Sălaj, fara aplicarea unor costuri/taxe de retur.

 12.11 În cazul în care au fost livrate seturi de Produse, trebuie returnat întregul set așa cum a fost livrat. În cazul în care la livrare s-a primit și un produs cadou, acesta trebuie de asemenea returnat. Orice Produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care sa fie în stare corespunzatoare, întocmai ca Produsul.

Nu se accepta returnarea produselor, care prin natura lor, inclusiv din rațiuni de igiena/sanatate publica, nu pot fi returnate, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, ciorapi si produse cosmetice desigilate.

 12.12 În cazul în care Produsele nu sunt returnate în stare corespunzatoare, conform celor aratate mai sus, Clientul va suporta deprecierea acestora diminuându-se în mod corespunzator suma ce trebuie restituita Clientului de catre Vânzator. Clientul este raspunzator pentru orice valoare diminuata a Produselor rezultând din utilizarea acestora în alt mod decât este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționarii lor.

Pentru Produsele returnate în magazinul Dress Up, starea aceastora se verifica la momentul returului și se comunica Clientului pe loc. În ceea ce privește starea Produselor returnate în celelalte modalități de retur acceptate, menționate mai sus, examinarea starii acestora, pentru a vedea în ce masura sunt conforme, se va realiza de catre Vanzator în cel mult 14 (paisprezece) zile de la primire, Clientul fiind informat în acest termen prin e-mail în cazul unor neconformitați ce atrag reducerea sumei de rambursat. Clientul își exprima acordul privind aceasta procedura.

  1. Plângeri referitoare la conformitatea Produselor

13.1  Produsele care fac obiectul comercializarii prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezinta defecte.  În cazul în care Produsele prezinta totuși defecte, Dress Up va fi responsabil pentru acestea.

Clientul este rugat sa acorde atenție culorilor Produselor și sa ia în considerare faptul ca, datorita setarilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale Produselor livrate pot prezenta diferențe față de ceea ce a afișat calculatorul/dispozitivul electronic al Clientului la momentul efectuarii Comenzii. Aceste diferențe nu pot fi considerate neconformitați.

 13.2 În cazul în care Produsele prezinta defecte, constatate în termen de cel mult 2 zile lucratoare de la livrare sau intervenite în perioada de garanție, stabilita conform legii române, Clientul se poate adresa cu o reclamație transmisa prin e-mail la adresa aratata la Secțiunea Contact sau prin poșta cu scrisoare recomandata cu confirmare de primire la adresa aratata la aceeași secțiune și sa returneze Produsele, conform procedurii aratate în acești Termeni și Condiții.

 13.3 Plângerile trimise prin poșta trebuie sa specifice cauzele acestora și informațiile necesare pentru a identifica comanda

 13.4 Dress Up asigura Clienților posibilitatea de a formula o plângere și de a returna produsele cu defecte prin curier pe costul Dress Up. Pentru aceasta, Clientul trebuie sa completeze formularul electronic de plângere (disponbil în panoul Clientului) cu detalii despre adresa, specificând locul de unde curierul trebuie sa ridice transportul conținând produsele menționate în plângere.

13.5 Dress Up va examina plângerea în 14 zile și va informa Clientul despre rezultat.

13.6 În cazul în care se constata reclamația Clientului ca fiind întemeiata, Produsele cu defecte vor fi înlocuite sau, în caz de imposibilitate de înlocuire, Clientului i se va restitui Prețul împreuna cu taxele de livrare, în termen de 14 (paisprezece zile) de la soluționarea reclamației.

 13.7 În cazul în care reclamația va fi considerata ca neîntemeiata, Clientului i se vor returna Produsele, pe costul acestuia, însoțite de o nota care explica faptul ca plângerea a fost gasita neîntemeiata, fara vreo alta obligație din partea Dress Up.

 13.8 Despre soluționarea reclamației și soluția adoptata conform celor aratate anterior, Clientul va fi informat și prin e-mail, la adresa furnizata la înregistrarea utilizatorului.

 13.9 În caz de rambursare de catre Dress Up a Prețului și taxelor de livrare, se vor aplica în mod corespunzator prevederile secțiunii corespunzatoare din acești Termeni și Condiții.

  1. Anularea unei comenzi

14.1 Clientul poate renunța la o comanda.

14.2 Clientul poate anula o comanda el singur timp de 15 minute de la plasarea comenzii respective, în panoul Clientului din secțiunea “Comenzile mele” prin tastarea opțiunii “Anulare comanda” plasata lânga opțiunea “Comanda”.

  1. Diverse

O dovada a cumpararii însoțețte fiecare produs cumparat. Clientul poate descarca datele comenzii din panoul Clientului. Dress Up nu va fi responsabil pentru datele incorecte furnizate de Client.

15.1 Prelucrarea datelor cu caracter personal

Consimțământul Clientului cu privire la procesarea datelor cu caracter personal este voluntara dar refuzul de a furniza consimțământul cu privire la prelucrarea datelor personale face imposibila înregistrarea și cumpararea din magazinul online. Orice informație cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se gasește în secțiunea Politica privind confidențialitatea. 

15.2. Prelucrarea datelor personale în scopuri de marketing

Clientul poate fi de acord ca prelucrarea datelor personale și transferul catre o terță parte sa se faca în scopul primirii de informații comerciale de la Dress Up, spre exemplu cu privire la ofertele speciale.

  1. Raspundere

Raspunderea Dress Up – în eventualitatea încălcării cu intenție sau din neglijență grava a Termenilor și Condițiilor și/sau a Contractului: Dress Up ca vânzator și proprietar al magazinului online va fi raspunzator pentru pierderile care sunt o consecința directa și previzibila, în mod rezonabil, a acestei încalcari.

În orice caz (excluzând raspunderea pentru pagubele aduse vieții și/sau integrității corporale a unei persoane) raspunderea maxima fața de Client pentru orice pierdere sau paguba care se produce în legatura cu o Comanda este limitata la prețul total al respectivei Comenzi.

 Dress Up nu raspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator/Client cu viruși informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Utilizatorului/Clientului de pe dispozitivele acestuia sau deteriorarea oricarui echipament hardware sau program aparținând acestuia.

De asemenea, Dress Up nu raspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot aparea la un moment dat pe website.

 Raspunderea Utilizatorului/Clientului: Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru menținerea confidențialității datelor sale de Cont (user /e-mail și parola), pentru gestionarea accesarii Contului și pentru activitatea derulata prin intermediul Contului, precum și pentru navigarea pe website-urile și link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poarta raspunderea exclusiva pentru realitatea/exactitatea/integritatea oricăreia și tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului și pentru orice paguba cauzata acestuia prin nerespectarea acestor Termeni și Condiții și/sau  a Contractului.

  1. Proprietate intelectuala

 Întreg conținut al website-ului, incluzând fara a se limita la logo-uri, reprezentari grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia, este proprietatea a Dress Up.

 Utilizatorului/Clientului nu ii este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, publicarea, transferul, modificarea, alterarea, utilizarea, crearea de legaturi, expunerea, includerea oricarui element al website-ului în orice material al Utilizatorului/Clientului sau al unui terțe, în alt scop decât cel de a încheia /executa un Contract pentru Produse și a se informa despre Produsele comercializate pe website, fara a exista un acord scris prealabil al Dress Up în acest sens.

 În cazul în care Utilizatorul/Clientul transmite /transfera proprietarului magazinului online orice informație sau conținut (inclusiv logo-uri, reprezentari grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia) aceasta nu va genera nicio obligație pentru Dress Up, cu excepția cazului în care exista un acord scris prealabil al parților în acest sens.

 Prin accesarea acestor Termeni și Condiții, Utilizatorul/Clientul înțelege și acceptă ca este interzisa în mod expres orice utilizare a website-ului și conținutul acestuia în alte scopuri decât cele permise expres conform Termenilor și Condițiilor/Contractului.

  1. Forța majoră. Cazul fortuit

 Niciuna dintre parți nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligațiilor sale din Contract sau prevazute în acești Termeni și Condiții, daca o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzator, este datorata total sau parțial unui eveniment de forța majora sau unui caz fortuit. Forța majora este evenimentul extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil. Cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevazut și nici împiedicat.

 Daca în termen de 30 (treizeci) de zile de la data producerii, evenimentul de forța majora sau cazul fortuit nu înceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parți încetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

  1. Legea aplicabila. Jurisdicția

 Acesti Termeni și Condiții, precum și Contractul se supun prevederilor legii române. În caz de dispute, acestea vor fi soluționate de instanța de judecata competenta de la sediul Dress Up, Utilizatorul/Clientul exprimându-și acordul în ceea ce privește aceasta alegere de competența.

  1. Dispoziții finale

 În cazul în care, din indiferent ce motiv, orice clauza din acești Termeni și Condiții se va dovedi nula, inaplicabila sau nevalabila, ea va fi înlocuita cu o clauza valida, cât mai aproape ca sens de clauza inițiala.

 Nevalabilitatea/ineficacitatea unei clauze/prevederi din acești Termeni și Condiții și/sau Contract nu va afecta valabilitatea/aplicabilitatea celorlalte clauze/prevederi, care vor continua sa se aplice nemodificate.

Dress Up Zalău – 2019

       
                                                                           S.C. Dress UP Europa SRL-D 

Shopping cart

0

Niciun produs în coș.